روز اول
نوشته شده توسط : خودم

روز اول اسمتو شنیدم تعریفتو شنیدم گفتن بیا بریم ببینش اومدم

شاید میدونستم اگه بیام اتفاث مهمی میوفته

اومدم ببینمت ولی انگار تو واسه دیدن من نیومده بودی

بعدنا فهمیدم اصلا ملاقات ما خواست هیچکس نبوده جز...... . . .

گفتم شنیدی نگفتی . . . نچ . . . نگفتی

از من اصرار و از تو انکار

نمی دونم چرا یه حسه متفاوت داشتم





:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
نرگس در تاریخ : 1389/11/28/4 - - گفته است :

/weblog/file/img/m.jpg
roya در تاریخ : 1389/11/24/0 - - گفته است :
salam khoob bood dastane khstegartoon bood doroste?

/weblog/file/img/m.jpg
رها در تاریخ : 1389/11/23/6 - - گفته است :
تونستم
خودتو اذیت نکن

/weblog/file/img/m.jpg
رها در تاریخ : 1389/11/23/6 - - گفته است :
سلام
نمی تونم لینکت کنم. تو از آدرس های جدید استفاده کردی. وب من قبول نمیکنه!!
بگو چه کنم؟؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
نرگس در تاریخ : 1389/11/22/5 - - گفته است :
لینکت کردم ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
HE3AM در تاریخ : 1389/11/22/5 - - گفته است :
سلام دوست خوبم ممنون از اینکه بهم سر زدی خوشحالم کردی
امیدوارم موفق باشی بازم بهم سر بزم

/commenting/avatars/avatar15.jpg
aboozar در تاریخ : 1389/11/21/4 - - گفته است :
منو کم کن از تـرانـه

شاهدِ بی خبریم باش

رنگِ آبـیِ کلافه

رفت و سرخ خون اومد جاش

مَن مَن ها همه به مِن مِن

لُکنت و ضعفِ بیانه

نمیدونم من چی میخوام

زنده ام خوبم چاخانه

نفسی راحت کشیدم

خـداجون قبله ت به راهه

من یه گوشه ای نشستم

کی شبه کی قرص ماهه

شاید اونجوری که باید

تو دل و جونم نبودی

اما راستش از اون اول

واژه ی قلبو سرودی

این تو بودی که گذشتی

این تو بودی که پریدی

تهِ این دورای باطل

تو چی خواستی که ندیدی . . .

/weblog/file/img/m.jpg
نرگس در تاریخ : 1389/11/21/4 - - گفته است :
سلام نمیدونم تو کی هستی

/weblog/file/img/m.jpg
moein009 در تاریخ : 1389/11/21/4 - - گفته است :
سلام به خودم خوبی ممنون که سر زدی من به این دلیل خلاصه نویسی کردم که حوصله خوندنشو به کسایی که سر میزنن داده باشم
من میلینکمت تو هم اگه دوست داری منو لینک کن
خبرشو بده

/commenting/avatars/avatar10.jpg
رها در تاریخ : 1389/11/21/4 - - گفته است :
سلام
می بینم که تازه وبلاگ زدی! خوش اومدی دوست من. موفق باشی!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: